Arkiv för september 11th, 2007

Den som uppfann pro bono borde …

Nej, förresten, för trots att det är waaayyyy beyond arbetstid och waaaayyy too late för the Sims 2 … vad säger jag!? Det är aldrig för sent för the Sims 2! I alla fall – det är lite sent på kvällen och nej, jag sitter inte på bibblan utan hemma, och ja – ja, okej då, jag har inget liv – och …

Nu tappade jag bort mig.

Ah!

Just det. Jag ska ganska oförblommerat tipsa om en helt underbar sportkrönika (of sorts).

Krönikan skrevs omkring tiden för rabaldret med den överförfriskade danske fotbollssuppportern (vi har faktiskt böcker om både fotboll och Danmark) och en lustig episod där en uggla avbröt en dansk fotbollsmatch (vi har böcker om ugglor också).

Om nu någon kan förklara varför jag skriver det här, hör av er. Ord som ‘workaholic’ räknas inte 😛

F’thagn!

Ok …

Om du inte är en H P Lovecraft-buff, som jag, så förstår du ingenting av det här …

 Men du?

Bli en 🙂

http://www.macguff.fr/goomi/unspeakable/vault233.html

clustrmapVad gör man inte när tiden går långsamt, alla böcker är uppställda, inget roligt finns att blogga om och till och med kaffet är urdrucket?

Man … fyller bloggen med Oumbärliga Funktioner!*

—–

*: Ungefär lika oumbärliga som allt annat i kategorin ‘coolt måste ha!’-grejer …